Szukanie skarbów. Gotowanie. Nawlekanie.

Ćwiczenie przygotowała: Krystyna Wiatr-Soja – fizjoterapeuta 1.Obszar rehabilitacji: – motoryka mała,– integracja sensoryczna. 2.Cel ćwiczeń: – zwiększenie świadomości dotykowej,– stymulacja dotykowa,– rozwijanie słownictwa,– wydłużanie koncentracji uwagi na zadaniu,– precyzja ruchów w obrębie dłoni i palców,– planowanie motoryczne,– koordynacja wzrokowo-ruchowa. 3.Przykładowe

Malowane dynie

Ćwiczenie przygotowała: Teresa Kruzel – terapeuta zajęciowy Cel pracy : – pobudzanie inicjatywy twórczej,– rozwój wyobraźni, pomysłowości,– zachęcanie do podejmowania nowych zadań. By wykonać malowane dynie, będziemy potrzebować: – dyń w różnych rozmiarach– farb akrylowych, lateksowych …– złotego sprayu– pędzelka–

e – skierowanie

Informujemy, że Poradnia PZG w Koszalinie, w ramach wszystkich udzielanych świadczeń, przyjmuje i wystawia elektroniczne skierowania, tzw. „e – skierowania”. Zalety elektronicznego skierowania:  Możliwość zapisania się na wizytę/badania telefonicznie – obecnie, należy dostarczyć oryginalne skierowanie nie później niż w ciągu

Kolejny cykl terapii

Szanowni Państwo, przygotowujemy się do kolejnych rejestracji na 3 miesięczny (październik, listopad, grudzień) cykl terapeutyczny dla podopiecznych: – Poradni rehabilitacji słuchu i mowy, – Poradni rehabilitacji dzieci z zaburzeniami wieku rozwojowego. Pracownicy Poradni kontaktować się będą z Państwem telefonicznie, zgodnie

„Pachnąca kula”

Ćwiczenie przygotowała: Krystyna Wiatr-Soja – fizjoterapeuta, pedagog 1. Obszar rehabilitacji: – motoryka  mała, – integracja sensoryczna. 2. Cel ćwiczeń: – wzmacnianie mięśni dłoni i palców (trzymanie małych przedmiotów kciukiem, palcem wskazującym i środkowym, oddalanie oraz zbliżanie tych palców do wnętrza

„Ćwiczenia z dużą piłką”

Ćwiczenie przygotowała: Paulina Kornecka – fizjoterapeuta Obszar rehabilitacji: – motoryka duża Cel rehabilitacji: – poprawienie stabilizacji centralnej i równowagi, – utrzymanie i wzmocnienie siły mięśni (m.in. mięśni grzbietu, skośnych brzucha, pośladkowych), – polepszenie koordynacji ruchowej. Wykonanie: Ćwiczenie I – leżenie