W Poradni trwają już przygotowania do rejestracji dzieci na rehabilitację na II kwartał 2023 r. Ustawiamy grafiki pracy i sprawdzamy frekwencję dzieci w poprzednim cyklu. Terapeuci przygotowują się do konsyliów, podczas których ustalane będą dla każdego dziecka ramowe rodzaje zajęć
Zajęcia pedagogiczne – luty 2023 r
Zajęcia logopedyczne – luty 2023 r
Zajęcia fizjoterapeutyczne – luty 2023 r
Poradnia w styczniu 2023 r wyposażyła drugą salę terapeutyczną drabinki oraz w instalację (podwiesie) do integracji sensorycznej. Dzięki temu zajęcia fizjoterapeutyczne są bardziej urozmaicone i nasze dzieci ćwiczą z jeszcze większą radością 🙂
Rehabilitacja – I kwartał 2023 r
W nowy, 2023 rok, weszliśmy bardzo pracowicie. Dla zapewnienia większej ilości miejsc terapeutycznych dla dzieci nawiązaliśmy współpracę z kolejnymi terapeutami – terapeutą zajęciowym oraz pedagogiem-terapeutą. Rozszerzyliśmy również dni i godziny pracy Poradni, o zajęcia prowadzone w soboty w godzinach od
Dyniowy tydzień – zakończenie
Dzisiaj jest ostatni dzień „Dyniowego tygodnia” w Poradni. A dzieje się u nas tak ….
Dyniowy tydzień – ciąg dalszy
A oto kolejne zajęcia z naszymi podopiecznymi …
Przypomnienie dla Rodziców – picie i jedzenie w Poradni
Przypominamy, że podczas trwania zajęć terapeutycznych dzieci nie jedzą. Jeśli dziecko ma potrzebę zjedzenia w czasie zbliżonym do godziny zajęć, bardzo prosimy o przygotowanie przekąski i osobiste dopilnowanie, aby została zjedzona przez dziecko przed zajęciami (w poczekalni). Jeśli dziecko ma
Straaaasznie dyniowy tydzień
W Poradni już od poniedziałku twa dyniowy tydzień. Wszędzie widać dynie – takie uśmiechnięte, ale i takie straszne. Nasi mali podopieczni włączyli się w akcję dekorowania Poradni. A tak wyglądają teraz zajęcia w Poradni …
Wizyta u Przedszkolaków
Poradnia po raz kolejny wybrała się w odwiedziny do Przedszkolaków, tym razem na zaproszenie Przedszkola nr . Zajęcia z dziećmi prowadziła Pani logopedka – Dominika Pazio-Osiowy. A oto fotorelacja z kolejnych zajęć prowadzonych w ramach akcji „Kocham słyszeć”.