Ćwiczenie przygotowała: Krystyna Wiatr-Soja – fizjoterapeuta, pedagog


1. Obszar rehabilitacji:

– rozwój mowy,

– integracja sensoryczna.

2. Cel ćwiczeń:

– wzbogacanie słownictwa biernego i czynnego,

– wzbogacanie wiedzy o zwierzętach i ich środowisku,

– wydłużanie koncentracji uwagi,

– różnicowanie wzrokowe.

3. Przykładowe ćwiczenia:

,,Skojarzenia – Poznajemy zwierzęta i ich środowisko” – układanka dydaktyczna – Rozalia Bogdańska

1. Jak nazywa się zwierzątko?

2. Opowiedz pokazaną historyjkę obrazkową: – np. ,, Wiewiórka mieszka w dziupli i jada orzechy”.

3. Utrwalamy wiedzę z tego co się dziecko nauczyło,  zapamiętało. Samo dobiera z podanych możliwości: – zwierzątko, pokarm i jego domek.

Udało się ? Brawo!

Życzę miłej zabawy.

„Skojarzenia – Poznajemy zwierzęta i ich środowisko”