Ćwiczenie przygotowała: Krystyna Wiatr-Soja – fizjoterapeuta, pedagog
1. Obszar rehabilitacji:
– rozwój mowy,
– integracja sensoryczna.
2. Cel ćwiczeń:
– wzbogacanie słownictwa biernego i czynnego,
– wzbogacanie wiedzy o zwierzętach i ich środowisku,
– wydłużanie koncentracji uwagi,
– różnicowanie wzrokowe.
3. Przykładowe ćwiczenia:
,,Skojarzenia – Poznajemy zwierzęta i ich środowisko” – układanka dydaktyczna – Rozalia Bogdańska
1. Jak nazywa się zwierzątko?
2. Opowiedz pokazaną historyjkę obrazkową: – np. ,, Wiewiórka mieszka w dziupli i jada orzechy”.
3. Utrwalamy wiedzę z tego co się dziecko nauczyło, zapamiętało. Samo dobiera z podanych możliwości: – zwierzątko, pokarm i jego domek.
Udało się ? Brawo!
Życzę miłej zabawy.




































„Skojarzenia – Poznajemy zwierzęta i ich środowisko”